Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Blog jsem nejprve chtěl přejít, protože podle názvu jsem očekával jakousi směs politické demagogie. Nakonec jsem ho otevřel ze zvědavosti na základě až neuvěřitelné výše karmy článku.

Samotný článek ale má očekávání nezklamal (snad jen v tom, jak je argumentačně slabý), strašení obchodní válkou, krize bez ruských strategických surovin, mrznutí občanů a podobné nesmysly včetně Sputniku V. Nepřímo tak zaznívá, že si nesmíme dovolit ruského medvěda podráždit a adekvátně reagovat na akce jejich tajných služeb na našem suverénním území, což mi tak nějak připomíná srpen 1968.

Co mě ale hlava nebere je podezřelá výše karmy článku. V diskuzi totiž čtu pouze příspěvky, které s autorkou nesouhlasí...

2 1
možnosti
Foto

Ano Vrbětice nad oříšky velmi draho. Za to ale opravdu demoblok nemůže.

Stejně tak nás vychází draho celá činnost Ruska i nás.

Prostě pro nás i ekonomicky je výhodnější u nás rusy nemít.

4 1
možnosti

Takže člověk by se měl podle Vás podvolit ekonomickému nátlaku? No... to mi trošku vadí, pro mě je totiž morálka nad ekonomikou, ale amo ,zřejmě to není pravidlo...

4 2
možnosti
Foto

To co se stalo, pokud je to skutečně pravda, se mi taky nelíbí. Ale blábol o tom, že morálka je nad ekonomikou mně rozesmála. Naše firmy mají s Ruskem obchody přesahující 120 miliard ročně. Pokud o tyto obchody přijdou, řada z nich zkrachuje a řada lidí přijde o práci. Už vidím jak se morálky najedí.

4 1
možnosti

Vlastenkyně z Trikolory;-D Když i Babiš a Hamáček!!se rozhodli takto reagovat, tak asi na tom něco bude. A i Zeman!! mlčí.

2 0
možnosti

J45o23s22e39f 39N71i23k72l

21. 4. 2021 18:52

Pánové, ale to krásné děvče, má bohužel pravdu...R^

6 6
možnosti

Nevidím ani pravdu, ani krásné děvče. A pochybuji, že je chyba u mne...

9 6
možnosti
Foto

Takhle obdobně se psalo ve Francii před Mnichovem. Nic nového.

3 2
možnosti

J77a18n 79K67a19š29p36a19r

21. 4. 2021 17:31

Do obou našich jaderných elektráren dodává palivo ruská společnost. Do Dukovan od začátku a do Temelína od roku 2010. Dodavatel vždy stoprocentně plnil své závazky. Před rokem 2010 zásobovala JE Temelín palivem americká společnost Westinghouse, než vznikly problémy související s nedostatkem konstrukční pevnosti jejích článků. Obě naše JE vyrobí více než třetinu celkové elektrické energie.

7 1
možnosti

Jaksi nechapu co jste tim chtel rici. Stejnou informaci bude kdyz napisi ze do telefonu Samsung nepasujou baterky od Huawei.

2 4
možnosti

Jak snadné je pro někoho vyměnit českou trikoloru za ruskou. :-/

6 4
možnosti

Podobně uvažovali zástupci Anglie a Francie v září 1938 v Mnichově. Ani oni neměli chuť poškodit svoji ekonomiku válkou s Německem, kvůli nějaké malé zemičce uprostřed Evropy.

Jaké byly důsledky mnichovanství už víme...

12 0
možnosti

Hlavně měli větší obavu z Ruska, než z Hitlera. Oprávněně.

2 0
možnosti

P19a80v43e74l 13K45r91á28l

21. 4. 2021 15:59

Takže vážení, PROBERTE SE! Realita se skutečně odehrává někde jinde, než ve vrtkavých hrátkách světových velmocí. Inspirujte se prosím třeba Matějem Stropnickým, začněte jako on pracovat, něco skutečně tvořit, odstavte se od státního a neziskovkářského peněžního vemene, které vám všichni platíme a dost pravděpodobně vám přestane takhle hrabat!

Zdroj: https://janamarkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=769553

Doporučil bych autorce, aby se inspirovala Stropnickým, a šla pracovat, místo přisátí na stranu, která nemá nikde žádné zastoupení, jen peníze od vlivových a cizostátních organizací ruské strany

7 4
možnosti

Pic kozu do vazu!!!!! (ten poslední Váš odstavec je přesnej). Celá ta rudá Trikolora by se tak měla zachovat.

3 4
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik