Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Maláčová za tři měsíce končí

7 1
možnosti
Foto

Nebojte, možná přijdou ještě horší

1 1
možnosti
ND

Paní Maláčová ze všech ministrů byla nejpracovitější, ať se vám to líbí nebo nelíbí a ne všechno co její ministerstvo dokázalo jejím prostřednictvím dokázalo prosadit bylo nepopulární.

1 4
možnosti
SL

To se dá napsat i o Goebbelsovi.

1 1
možnosti
ND

Hmmmmm, hloupé... Při tom si jistě myslíte, jak jste chytrý...

2 1
možnosti
SL

Vy víte co si myslím? Pak je Vás tu škoda, měla byste své nadání použít pro blaho společnosti a neplýtvat časem omlouváním té vyžrané socanky.

0 0
možnosti
Foto

J88i80r80i 12C74i39z

2. 7. 2021 7:21

Umite taky neco jineho nez psat o svych soukmenovcich Sieg(Hail)munde? Urazet nekoho, kdo se nemuze branit a jeste zenu, tak to je presne styl ubozaka, co by klidne sel, a s radosti, delat dozorce do gulagu, jinam ani nepatrite. Bohuzel na diskusi iDnes se to podobnou luzou jen hemzi. A dejte si ke svemu jmenu fotku, anonym byl vzdy jen a jen krysa.

0 0
možnosti
SL

Chápu, že mé (v ČR) dnes málo užívané křestní jméno, dříve však běžné mezi středoevropskými šlechtici českého či polského původu, jednodušší lid může považovat za výhradně německé. Pokud se již pokoušíte o "hru se slovy", podívejte se dříve, jak se které cizí slovo píše, nebudete pak pro smích.

A pokud jde o moji fotografii, je mi líto, ale dávat ji sem nebudu. Mám obavu, co byste nad ní při své osamělosti v noci prováděl.

Přeji hezký den.

1 0
možnosti
Foto

J69i34r11i 91C74i82z

2. 7. 2021 16:13

Jiste jsem si hned uvedomil Sieg(heil)munde, ze jsem ve spechu udelal preklep, ale bylo pozde to opravit. Dlouho jsem pusobil ve svem sportu v Rakousku a nemecky se domluvim docela slusne. To ovsem nic nemeni na Vasi ubohosti se vyradit na nekom, kdo se nemuze branit a nikdy by se s takovym lidskym odpadem Vasi urovne stejne nebavil. Fotku si nechte pro sve soudruhy, asi by byla hnusna stejne jako Vy. Obavu mejte predevsim o svou inteligenci Göbbelsi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik