Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

;-D Koukal jsem na to obvinění a na ty důkazy. Myslím, že si slečna Hanička neměla vodit dva policisty v kapsáčích a vytahané mikině, ale rovnou ÚOOZ s beranidlem;-D

5 9
možnosti
RM

ona si je ale nikam nevodila. Šli s ní jako ochranka, protože je jí vyhrožováno. A teprve na zasedání vznesla své podezření. Ale policii kvůli tomu nevolala a ani si ji neobjednala. Trochu mne zaráží, že po tom nejdou novináři. Ať je paní Lipovská jakákoli, tak musí mít dle vyjádření ministra vnitra ochranku. Tady je něco špatně.

8 2
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik