Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RvRv Rv Strašné! To je typický komunistický hoax! :-)

18 10
možnosti
JB

Jakože Telička nebyl komunista? Bývalý komunista je něco jako bývalý černoch. A napadají mě velice zajímavá jména.

4 2
možnosti

Rv Takový nesmysl jsem už dlouho neslyšel! Asi proto, že nemám kamarády mezi komunisty! :-)

23 10
možnosti
JS

Exkomunista Telička Vám pochopitelně nevadí.

9 2
možnosti
Foto

Trikolóru nebrat!!!

20 9
možnosti

Kdo sleduje kroky zmíněného pána, tak ví. Je to dobrák:-))

0 0
možnosti
MV

klasika... nekdo zada o pomoc se spravou pandemie a Trikolora z toho udela spravu zeme!!! dokazala jste, ze vase partaj opravdu do demokraticke snemovny nepatri. a potvrdili to i volici, kteri, bohu dik, nedodali Vasi partaji vice preferencnich bodu a proto se Trikolora porad mota kolem nekolika malo procent.

23 10
možnosti
JS

Váš příspěvek mně připomíná Smolíčka pacholíčka. V jisté době na tom ČR byla podstatně lépe než SRN, ale nějak si nepamatuji, že by vlastenec Telička navrhoval, aby ČR pomohla SRN. Jinak máte zajímavou klávesnici a je pro Vás asi pod úroveň si ji přepnout na českou .

5 6
možnosti
Foto

J90o29s59e40f 31B16á14r69t49a

11. 2. 2021 10:23

Predikuji vám vysokou karmu.

1 3
možnosti
MV

a to znamena co? ze si jen dalsich par lidi mysli, ze ma pani Markova pravdu, kdy pise o temer "podruci" Nemecku?

8 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik