Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obdivuhodné je, že taková hovadina dokáže nakoupit karmu 40 +

1 2
možnosti
LB
KT

děkuji. ale že jsete píchla do vosího hnizda :-)

4 0
možnosti
JM

J39a10n 33M38a95r18e22k

16. 3. 2021 16:33

Nevěděl jsem, že mám v mé jmenovkyni takového historika!!!! Ale Jano Marková, mám tady někde malou brožuru s názvem "Pakty Hitlera se Salinem", či tak nějak, mám to někde zahrabané v mé rozsáhlé knihovně (vždy, když něco hledám, tak to nenajdu) Tam jsou ty dokumenty uveřejněné. Z nich je zřejmé, že se trochu mýlíte...zdraví Honza (Jan) Marek

0 0
možnosti
LB

Uveďte prosím ty zahrabané dokumenty z té vaší rozsáhle knihovny. Že nás v 38 zabrali Poláci je fakt a v 39 Němci obsadili Polsko je neoddiskutovatelné.

0 0
možnosti
PB

Paní Marková omlouvám se. V příspěvku níže jsem vám zkritizoval váš pohled na historii a psal o pochodu vítězství, který spolu uskutečnila nacistická a sovětská armáda v dobytém Polsku, přičemž sovětští důstojníci salutovali hakenkrojci. Napsal jsem, že se na to můžete podívat. Ovšem zapomněl jsem dát odkaz. Omluva. Tak teď se na to můžete podívat:

https://www.youtube.com/watch?v=9IFmBQS8FDc&ab_channel=NewsFromUkraine

https://www.youtube.com/watch?v=rqDtC7CXPrE&ab_channel=AllarTui

https://www.youtube.com/watch?v=T2i-IqWq2vs&ab_channel=ANUBYSVIDEO

0 0
možnosti
VV

Jeste by to chtelo, aby to na obrazovce predvedl Jarda Stercl a bylo by to dokonale.

1 7
možnosti
RP

1) Kulím oči 8-o,jak tady jistá úderka po stylu komunistů uráží autorku za to, že je členkou strany. Jste ubožáci ... kam se hrabou kádrováci.

2) autorka píše pravdu. To, že nás napadlo Polsko a Maďarsko je pravda, stejně jako je pravda, že válku začalo Německo napadením Polska, díky čemuž VB +FR vyhlásily válku Německu a ne Rusku! Další povídačky o tom, kdo podporoval Hitlera, bylo to Švédsko, i USA ne jen Rusko.

Trochu si to v hlavě srovnejte vy kádrovácká sebranko a přestaňte přepisovat dějiny. Jste horší jako komunisti!!

Na koho to je mířené se sám ozve.

18 11
možnosti
SL

Švédsko, které skoro celou dobu čelilo nebezpečí obsazení ze strany Německa bylo podporovatelem?

1 1
možnosti
PN

P67a93t81r92i82k 18N16o62v74ý

15. 3. 2021 16:27

Není válka o válčení? Já jen, že tady nikdo nebojoval, jen jsme odevzdali klíče...

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS