Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Takže tam máme věci o které nestojíme, přesto je musíme v ceně auta zaplatit. Proto končí nová malá levná auta

Zdroj: https://janamarkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=762414

Aha tak proto průměrný wohnout ze sídliště kupuje SUV předokolku,protože mu to někdo nařídil.

Malá levná auta nejsou,protože o ně vesměs nikdo nestojí,protože auto je součástí sociálního statutu a průměrný trdlo potřebuje takly SUV aby nebyl u souseda za socku a ženy zese vnímají iracionálně zvýšený pocit bezpečí bo v tom sedí jak na kozlíku...

Aneb bohužel módním trendem poblouzněná většina si koupí ojetý SUV než nový hatchback,tím pádem jdou emise stále nahoru,navzdory přísnějším limitům

A ano nové VELKĚ a lepší neýž soused auto je samozřejmě pro většinu nedostupné a ano některé systémy jsou vyloženě zhovadilé,to jest pseudointeligentní dobíjení,které vá za rok smaží baterii,startstop ,odpojování válců a jiné chuťovky ale to je spíš technický problém než problém ceny a nové auto nikdy dřív nebylo pro běžného občana dostupnější než dnes.

Nějak jste zapomněla že džév si nové auto nekoupil opravdu sloro nikod,aneb cena octavia I v plné palbě 500 000,průměrný plat 15k.

Takže až zas příště začnete blábolit,měla by jste si při vašem vysoškolském vzdělání napřed utříbit fakta a zamyslet se,to vás na fildě neučili?...

0 0
možnosti
DM

kurňa já se z té nové placaté klávesnice picnu,to se nedá psát

0 0
možnosti
Foto

A jen dodám, že máte hloupě nastavené priority. Místo snahy aby pro nás byly auta relativně levnější (zvýšení kupní síly) řešíte to, že bude obtížnější sehnat staré krámy a receptem na zlepšení je vystoupení z EU a ještě větší zchudnutí chudých.

0 6
možnosti
Foto

Problém je v tom, že po vystoupení z EU u nás budou nedostupné i ty starší auta prostě proto, že zchudneme. Ale nejen ty auta, ale i náhradní díly, pohonné hmoty...

A samozřejmě staré auta nejsou ani tak nepřítelem státu jako nepřítelem ovzduší a bezpečnosti.

0 4
možnosti
ZZ

Povídej mi chvilku o tom ovzduší a bezpečnosti, brepto !!!

;-D;-D;-D

0 1
možnosti
ZZ

Pokud má auto platnou TK a splňuje normy dle TP, tak může jezdit.

:-):-):-)

2 0
možnosti
DR

"Soudnost a zdravý rozum bychom ale v EU hledali čím dál hůř."

To není bohužel vůbec nic nového. Karma. R^

7 1
možnosti
Foto

R21o52m97a33n 72K42o46z28e28l

16. 12. 2020 17:39

Jak řekl Gazdík při úmrtí Jakeše, že i dnes slyšíme z nejvyšších míst tragikomické blábolení. Na EU to přesně sedlo.

1 0
možnosti
Foto

Tak musíme odejít z EU,aby nějací zoufalců mohli i nadále jezdit ve starých pikskach...tak to je jistě vážný argument.Trikolora opět perlí...

6 14
možnosti
PK

Proč zoufalci? Slušně udržovanou ojetinu, byť nesplňuje nejvyšší normy, nepovažuji za ostudu. Asi s tím nepojedou do center západních měst.

6 1
možnosti
VV

Dekuji, pobavila jste. Hneda barva vzdy pobavi.

8 13
možnosti

I38v61o 67Ž53á29č59e34k

15. 12. 2020 15:02

Člověk nemusí mít žádné auto. Já je nemám a penězi to není. Co nepotřebuji, to si nekoupím, i kdybych byl miliardář.

4 0
možnosti
PB

P58e65t60r 17B62u88r27i37a21n

15. 12. 2020 15:23

Já zas nemám žádnou podprsenku a taky žiju.

5 0
možnosti
JS

A vlastnit auto je nějaké právo? V naší rodině nikdy nebylo, já ho také nemám a žiju.

3 6
možnosti
PB

P12e56t46r 54B29u84r51i61a63n

15. 12. 2020 15:23

Ano, vlastnit auto je právo.

6 0
možnosti
TR

Jako agitka dobrý, jinak slátanina prvního kalibru.

8 8
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik