Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jde o umělé téma, které nemá žádný smysl. To , že se lidé v posledním čase zabývají nesmysly jen prostě svědčí o tom, jak obrovkou sílu mají peníze ve spojení s propagandou a co všechno tento "nástroj" dokáže. O to více potřebují podporu a uznání lidé, kteří tomuto dokáží vzdorovat a uhodit pěstí do stolu.R^

1 0
možnosti
Foto

No pokiud těm dětem někdo "nenatluče" do hlavy že více pphlaví je problém tak s tím problém mít nebudou.

Tak jako nemají problém s tím jakou kdo má baŕvu kůže, v jakého boha věří, nemají problém s tím jestli má někdo maminku a tatínka nebo má 2 maminky či 2 tatínky, nebo má někdo jen maminku či tatínka,....

Děti prostě podobné věci moc neřeší a jsou v té oblasti naprosto tolerantní do té doby než jim někdo "vtluče" do hlavy to, že je něco špatně.

7 0
možnosti
Foto

Za mého mládí mne blbli ve škole, dostupnou literaturou a médii natolik, že jsem se jednou babičky ptal proč se nepřipojíme k SSSR. Byl jsem natolik zmanipulován, že jsem tuhle zbídačelou zem pokládal za dokonalou. Dnes mne vnuci přesvědčují, že muslimové jsou mírumilovní a mají právo žít, kde se jim zlíbí.

15 0
možnosti
BH

R^ Já zase záviděla sovětským dětem když jsem srovnala realitu v naší třídě s probíraným textem v Agaňoku o nádherných vztazích ve třídách pionýrů...

0 0
možnosti

Ti, co si nejsou jisti svým pohlavím, by své problémy měli řešit se psychology, či psychiatry. Genderisti akorát u těchto lidí pomáhají upevňovat a prohlubovat pocit méněcennosti a výlučnosti.

23 1
možnosti
ZH

Nejspíš proto, že samotní genderisti si nejsou jistí sami sebou. Tak mají potřebu tuto nejistotu šířit mezi všechny jako mor.

17 0
možnosti
IG

Je jen na rodičích, jestli dopustí to, aby ve školce či škole tloukli dětem do hlavy tyhle nesmysly. Kdybych to zjistila, dotyčný učitel bude lítat vzduchem a ve zdraví nepřežije další minutu.

10 3
možnosti
PD

P45e86t13r 48D31r10a36p90a81l

27. 7. 2020 14:28

ha ha, hi hi, ho ho

1 6
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4199x
Jsem soukromá podnikatelka a absolventka Filozofické fakulty Univerzity Palackého. O politiku se aktivně zajímám dlouhodobě proto, že jsem přesvědčená, že nikdo nikdy nebude hájit naše zájmy lépe, než my sami. Jsou mi blízké pravicové a konzervativní hodnoty. Stavět bychom měli na staletí ověřených principech, a ne se nechat vtáhnout do progresivních nesmyslů novodobých sociálních inženýrů.

Seznam rubrik